piątek, 14 kwietnia 2017

Indigo Nails Syrenka - NEON PINK [nowość!]

  Wywiadówka: 

Indigo Nails
Syrenka

odcień Neon Pink 
gdzie kupić? : indigo-nails.com
ile kosztuje? :  7 

plusy: + prosta aplikacja
             + niepowtarzalny efekt neonowej syrenki
             + niedrogi 
             + estetyczne i wygodne opakowanie
             + wydajny
             + nie ściera się

minusy: - - - -


Dzisiaj przychodzę do Was z prawdziwą świeżynką od Indigo Nails. Neonowe pyłki to nowości, które pojawiły się na rynku kosmetycznym w pięciu kolorach. Dzisiaj chciałabym zaprezentować Wam jeden z nich Neon Pink - wersję elektryzująco różową. Baaardzo intensywny, energetyzujący i już od samego patrzenia na pyłek w opakowaniu - poprawia się humor! Z pyłkiem postępujemy tak samo jak z pyłkami typu Syrenka, a mianowicie wcieramy w dyspersyjną warstwę hybrydy. U mnie bazą był lakier hybrydowy, który pokazywałam Wam we wtorek - Piggy. Świetnie spisał się jako podkład pod Neon Pink, ponieważ pogłębił róż i nadał całemu manicure świeżego i neonowego looku. Neon Pink mieni się fantastycznie, od różu, po złoto i pomarańcz. Aplikacja jest banalnie prosta, a efekt jaki możemy uzyskać na naszych paznokciach - spektakularny i dający wrażenie, że wymagał wiele pracy. Cena jest niewielka, bo za pojemniczek mieszczący kilka gramów zapłacimy 7 zł, a pyłek wystarczy nam spokojnie na kilkanaście aplikacji. Efekt jaki uzyskałam przeszedł moje oczekiwania i naprawdę mi się podoba! :) Oczywiście mój manicure spotkał się z dużym zainteresowaniem, bo... nie da się przejść obok niego obojętnie! :) 




























Pozdrawiam
Mavia

4 komentarze: