środa, 19 kwietnia 2017

Wood Wick PINEAPPLE [wosk]

Wood Wick
PINEAPPLE

Ożywczy i soczysty ananas oraz nektar kokosowy z odrobiną świeżej gruszki pozwolą zaznać prawdziwie odświeżającej, egzotycznej przygody.

Cena: 9 zł
Gdzie kupić?: Np. TUTAJ-Goodies
                    Masa: 22,7 g 




Woski Wood Wick coraz częściej się u mnie pojawiają. Głównym powodem jest fakt, że większość wosków Yankee Candle dostępnych w Polsce już miałam, więc szukam czegoś innego do testowania. Woski Wood Wick bardzo przypadły mi do gustu, mają nieco inną konsystencję od wosków YC i zapach jest bardziej kremowy i delikatny, ale równie dobrze wypełnia pomieszczenia. Pineapple to kompozycja, która po nazwie wskazuje nam, że jest to wosk ananasowy, ale... nie do końca. W towarzystwie słodkiego ananasa, znajdziemy również odrobinę kokosa i gruszki - jak sugeruje producent. Przyjemna kompozycja, ja osobiście uwielbiam jak pachnie zarówno ananas jak i kokos, więc kompletnie przepadłam. Kompozycja nie jest przytłaczająca i mdła, a tego najbardziej się obawiałam. Jestem jak najbardziej na plus!





Pozdrawiam
Mavia

1 komentarz: