czwartek, 4 lutego 2016

Sally Hansen Complete Salon Manicure - 120 Luna Pearl

 Wywiadówka: 

Sally Hansen
Complete Salon Manicure

odcień: 120 Luna Pearl 
gdzie kupić? :  Rossmann, SuperPharm, Hebe, internet
ile kosztuje? : ok. 30zł
pojemność: 14.7ml
wykończenie: shimmer/
opalizujące
krycie: 2/3 warstwy
plusy:  + szybko schnie
              + płaski, dobrze ścięty pędzelek                     
              + łatwe zmywanie
              + trwały
              + dostępność
minusy: - - - 

Luna Pearl to prawdziwy unikat w mojej kolekcji. Może zacznę od tego, że łączy w sobie tak wiele skrajności, że nie wiem jak ugryźć temat :) Luna Pearl to biała perła - która stanowi bazę, natomiast wewnątrz niej zatopione są minidrobinki, które połyskują na różne kolory. Dodatkowo, lakier posiada jeszcze jedną cechę - opalizuje na różowo-liliowo. Zazwyczaj nie lubię takich lakierów, ale ten jest tak świetnie wyważony kolorystycznie, że to była miłość od pierwszego wejrzenia. Sama aplikacja należy do przyjemnych, głównie dzięki zaokrąglonemu i płaskiemu pędzelkowi. Konsystencja jest rzadka lecz nie rozlewa się po skórkach, a krycie oceniam na dobre - 2 lub 3 cienkie warstwy do pełnego krycia. Na koniec dodałam warstwę topa przeznaczonego do lakierów Miracle Gel, ale jak widać w przypadku lakierów z tej serii (CSM) sprawdza się równie dobrze :). Uwielbiam! :)
  











Pozdrawiam
Mavia

11 komentarzy:

  1. Całkowicie nie mój typ ;) u kogoś innego jestem na tak ale sama bym nie nosiła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się bardzo podoba i mam nadzieję że uda mi się go dorwać:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Szukałam takiego odcienia ! Koniecznie muszę się za nim rozejrzeć

    OdpowiedzUsuń
  4. Ma coś w sobie ten kolor.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda bardzo ładnie i delikatnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie ten kolor kojarzy się z dzieciństwem kiedy moja mama maowała nim paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mi się nie podoba ;) taki perłowy,trochę babciny wg mnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak wygląda jego trwałość? Dość drogi jak na zwykły lakier więc ciekawi mnie czy trzyma się jakoś ponadprzeciętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. 2/3 warstwy to za dużo jak dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  10. W butelce nie robi na mnie wrażenia, za to na paznokciach wygląda zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń