sobota, 28 listopada 2015

Semilac Paris - 130 Sleeping Beauty

 Wywiadówka:

Semilac
Paris

odcień: 130 Sleeping Beauty
gdzie kupić? :  TUTAJ
ile kosztuje? :  30zł
pojemność: 7ml
wykończenie: kremowe
krycie: 2/3 warstwy [+ baza + top]
plusy: + lakier hybrydowy
            + płaski, dobrze ścięty pędzelek                     
              + cena adekwatna do pojemności
              + utrzymuje się długo na paznokciach
              + dobre krycie 
              + kremowa konsystencja
              + nie odpryskuje i nie odchodzi od płytki
             
minusy: - - - - 

Po lakierożele sięgam zazwyczaj gdy nie mam czasu na częste zmiany koloru. Tym razem jest nieco inaczej, nie ukrywam, że od dłuższego czasu poszukuję pracy i jestem zmuszona do przebywania w domu. To też przyczyniło się do osłabienia mojego zamiłowania do malowania paznokci i ostatnio sięgam po hybrydy. Dość narzekania, chciałabym przejść do głównego bohatera dzisiejszej notki. Sleeping Beauty to połączenie kremowej delikatności i zadziornego neona. 





Kolor określiłabym jako jasny róż z nutą brzoskwinki. Zakochałam się w nim od momentu gdy nałożyłam pierwszą warstwę. Z kryciem nie jest idealnie - potrzebowałam trzech warstw by płytka była pokryta w 100%. Jednakże rekompensuje to efekt końcowy oraz trwałość lakierożelu. Na paznokciach mam go niespełna tydzień, póki co jest w stanie nienaruszonym.  Aplikacja przebiegła bezproblemowo, co prawda konsystencja lakierożeli różni się nieco od klasycznych emalii, ale ja nie miałam problemu z gęstawą konsystencją Sleeping Beauty. Nie jest to mój pierwszy raz z hybrydami Semilac, po raz kolejny nie zawiodłam się na marce. Cóż mogę dodać... Apetyt rośnie w miarę jedzenia dlatego... chcę więcej! :)













Pozdrawiam
Mavia

19 komentarzy:

  1. śliczny ;) idealny na lato :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ten kolor :)) Do opalonych dłoni jest jeszcze piękniejszy :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kolorek. Bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny, letni kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor niesamowity choć dla mnie ciut zbyt neonowy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny kolor, bardzo wakacyjny :) latem często nosiłam podobny na stopach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Semilaca. A na dodatek te kolor jest tak cudowny, że jutro idę do hurtowni i go kupuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny kolor. przywraca wspomnienie o lecie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten kolor jest PRZEPIĘKNY ♥ chcę go!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest piękny. Tez go mam. Zachwyca mnie w nim to, ze jest zarówno pastelowy i neonowy troche. ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. już jakiś czas zastanawiam się nad tym lakierem i chyba wreszcie się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń