piątek, 20 listopada 2015

My Secret GEL EFFECT - 258 Dark Orange

Wywiadówka:

My Secret
GEL EFFECT

odcień: 258 Dark Orange 
gdzie kupić? :  Drogerie Natura
ile kosztuje? :  ok. 7zł
pojemność: 10ml
wykończenie: kremowe
krycie: 2 warstwy
plusy:+ szybko schnie
             + płaski, dobrze ścięty pędzelek                     
              + cena adekwatna do pojemności
              + łatwe zmywanie
              + wysoki połysk
              + dostępność
minusy: - brak


 Dark Orange to ciemny i głęboki pomarańczowy odcień. Nie jest aż tak oczywisty, to dojrzała mandarynka z nutą czerwieni. Ciekawy, aczkolwiek nadal uniwersalny odcień dla większości kobiet. Ładnie komponuje się z każdym kolorem skóry, myślę, że ciekawiej na ciemniejszej karnacji, lecz i ja dobrze się w nim czułam. Dark Orange pochodzi z minikolekcji Gel Effect gdzie lakiery charakteryzują się niemal żelowym połyskiem. Nasza pomarańczka również przepięknie błyszczy, top jest zbędny. Aplikacja przebiega świetnie, pędzelek jest dobrze wyprofilowany, jedynym kłopotem może być kwadratowa nakrętka, ale oczywiście można ją zdjąć, lub... się do niej przyzwyczaić :) Dla mnie ona nie stanowi problemu, od wielu lat używam lakierów MS :) Zmywanie jest bezproblemowe, głównie dlatego, że nie barwi płytki i skórek. 










Pozdrawiam
Mavia

9 komentarzy:

  1. Często użwałam tego kolorku latem :) soczysty jest :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie sobie uzmysłowiłam, że nie mam żadnego lakieru tej firmy..

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ich lakiery do paznokci mimo że obecnie nosze hybrydy to kiedy je ściągam i daje odpocząć to często sięgam po nie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny odcień i bardzo mi się podoba u ciebie ;) gdy sama mam pomarańczowe mani, zmywam po upływie kilku chwil, bo źle się czuję w tym kolorze :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja u siebie nie lubię pomarańczowych paznokci ale u CIebie wyglądają fajnie i bardzo jesiennie!

    OdpowiedzUsuń