środa, 8 lipca 2015

My Secret Face Illuminator Powder - Princess Dream [rozświetlacz]



Wywiadówka:  

My Secret
Face Illuminator Powder

odcień: Princess Dream
gdzie kupić? : Drogerie Natura
ile kosztuje? : 14,99zł
masa: 7,5g






Rozświetlacz to kosmetyk, którego zaczęłam używać na co dzień stosunkowo niedawno. Wydawał mi się zbędny i zupełnie niepotrzebny przy codziennym makijażu. Zmieniłam zdanie 2/3 lata temu gdy kupiłam wtedy modny cień Essence i używałam go jako rozświetlacza. W między czasie przewinęło się jeszcze kilka innych, natomiast potem popłynęłam gdy Kobo wprowadziło Moonlight oraz Golden Light (który niestety już wyzerowałam). Princess Dream charakteryzuje przede wszystkim beżowo-złoty odcień. Jest ciepły i dzięki ogromnej ilości drobinek, daje efekt jednolitej tafli. Produkt jest miękki, bardzo łatwo i bezproblemowo nabrać rozświetlacz na pędzel i rozprowadzić go na twarzy. Nie osypuje się, potrafi wytrzymać cały dzień w różnych warunkach oraz w skrajnych temperaturach. Uważam, że to bardzo dobry produkt za niewielkie pieniądze i to dowód na to, że tanie także może być dobre! :) 







Pozdrawiam

Mavia

8 komentarzy:

  1. W opakowaniu wydaje się dość ciemny, ale na twarzy wygląda ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to prawda, na szczęście na twarzy zamienia się w ładną beżowo-złotą mgiełkę :)

      Usuń
  2. Wygląda subtelnie. A co za piękny kolor na paznokciach??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Indian Summer od Essence :)

      Usuń
    2. O tak, faktycznie :) właśnie sprawdziłam, że całkiem niedawno go prezentowałaś :) no piękny jest jak nic! Wyróżnił się nawet w tle :)))

      Usuń
  3. mam wrażenie, że ten rozświetlacz zaraz wyskoczy z lodówki :D ale rzeczywiście jest niedrogi i efekt daje piekny

    OdpowiedzUsuń
  4. Mialam go kupic, ale jakos nie przekonal mnie, szczegolnie, ze nie jestem przekonana do rozswietkacza na mojej twarzy. Moze kupie sobie ten z lovely lub z wibo

    OdpowiedzUsuń