piątek, 31 lipca 2015

My Secret hot colors - 246 Jungle

 Wywiadówka:

My Secret
hot colors

odcień: 246 Jungle
gdzie kupić? :  Drogerie Natura
ile kosztuje? :  ok. 7zł
pojemność: 10ml
wykończenie: kremowe
krycie: 2 warstwy
plusy:+ szybko schnie
             + płaski, dobrze ścięty pędzelek                     
              + cena adekwatna do pojemności
              + łatwe zmywanie
              + bardzo ładny połysk
              + dostępność
minusy: - brak

Dziś kończymy lipiec, więc to najwyższy czas by pokazać Wam tę cudną zieleń. Kolory pojawiają się z małym opóźnieniem wynikającym ze zwykłego braku czasu. Zacznę może od koloru, który określiłabym jako trawiastą zieleń z kroplą błękitu. Nie jest to do końca czysta zieleń, ale nie jest to turkus. Bardzo fajnie wyważony odcień, który nosiłam 4 dni (i to w pracy!), gdzie tylko ostatniego dnia domalowałam kolejną warstwę tylko po to by odświeżyć kolor. Krycie po dwóch warstwach, obeszło się bez problemów, nie barwi skórek i serdecznie polecam... :) 










Pozdrawiam
Mavia

6 komentarzy:

  1. Ładny jest ten kolor;) i paznokcie równiez;]

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny odcień :) a dla mnie dostępność akurat jest minusem, bo do najbliższej natury mam jakieś 70 km :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor piękny :) Ostatnio zauważyłam, że w mojej Naturze słabo z nowym towarem, mam nadzieję, że nie będą ich likwidować :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Aj jaki fajny kolor :-) i jak tu nie kochać zieleni za jej różne odcienie ;-)

    OdpowiedzUsuń