środa, 1 lipca 2015

Lovely Pastel Pepper #1

  Wywiadówka:  

Lovely
Pastel Pepper

odcień: 
gdzie kupić? : Rossmann
ile kosztuje? : ok. 8zł
pojemność: 8ml
wykończenie: kremowe z drobinkami
krycie: 2 warstwy 
plusy:   + szybko schnie           
               + przystępna cena
               + dostępność
               + interesujące połączenie drobinek z kolorem
minusy: - - - 

Rozpoczął się lipiec, u niektórych z Was wakacje już trwają więc postanowiłam pokazać Wam coś iście wakacyjnego. Pastel Pepper to stosunkowo nowa kolekcja Lovely, pojawiła się wiosną tego roku Skusiłam się tylko na jeden kolor z tej kolekcji, akurat ten, wydawał mi się najbardziej wyjątkowy... :) Bazą jest blady, pomarańczowy odcień, a wewnątrz znajduje się mnóstwo czarnych drobinek o nieregularnych kształtach. Świetnie połączenie, bardzo oryginalne i przyjemne dla oka. Krycie jest dobre, dwie cienkie warstwy wystarczą do pełnego krycia, schnie szybko. Drobinki są dość wypukłe i top coat jest jak najbardziej na miejscu. Ja nie nakładałam nic na emalię dlatego też te drobinki są widocznie wystające. Podsumowując, uważam, że to całkiem ciekawy lakier, dobrze mi się go nosiło przez kilka dni i nie narzekałam na odpryski czy wycieranie brzegów. 














Pozdrawiam
Mavia

7 komentarzy:

  1. bardziej mi się podoba niebieski ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. o,chyba sobie dokupię,mam z tej serii niebieski i bardzo lubię,Twój też mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam niebieski ;) ten też ładny, ale u siebie bym go nie widziała ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A mi właśnie bardziej podoba się niebieski z tej serii ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oglądałam te lakiery, jednak nie zdecydowałam się na żaden z nich, gdyż ( być może to dziwne, a nawet bardzo :P ) kojarzą mi się z jajkami przepiórczymi xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Nieźle wyglądają te lakiery :)

    OdpowiedzUsuń