piątek, 12 czerwca 2015

Delia Coral Pastel Collection - P05

Wywiadówka:

Delia
Coral
Pastel Collection

odcień: P05 
gdzie kupić? : np. SuperPharm
ile kosztuje? :  ok. 7zł
pojemność: 11ml
wykończenie: kremowe
krycie: 2 warstwy
plusy: + płaski, dobrze ścięty pędzelek                     
              + cena adekwatna do pojemności
              + łatwe zmywanie
              + ładny połysk

minusy: - - - -

Dzisiaj przyszedł czas na kolor pasujący idealnie do pogody za oknem. Słoneczny odcień żółci P05 to idealna barwa na tę porę roku. Uwielbiam pastele, płytka wygląda wtedy bardzo korzystnie, nawet ta, która nie jest idealna. P05 to bardzo lekki odcień żółci, który rozprowadza się bez problemów, nie smuży, jednolicie pokrywa płytkę i przy tym świetnie kryje po dwóch cienkich warstwach. Schnie w przeciętnym czasie, ale nie narzekam, rekompensuje to piękny połysk. Myślę, że świetnie komponowałby się z jasną szarością, ostatnio to dość modne połączenie i koniecznie muszę go wypróbować... :)








  

Pozdrawiam
Mavia

7 komentarzy:

  1. korci mnie ostatnio własnie jakiś żółtek :D bo raczej nigdy nie miałam pomalowanych całych na żółto

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię taki odcień żółci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny kolor, korci mnie zakup paru lakierów z tej serii, szczególnie niebieskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię żółty :D
    Kurcze że ten nie wiedziałam że Delia ma tak ładną żółć w swojej kolekcji ;/
    A jak szukałam to nigdzie nie umiałam nic ładnego znaleźć :(

    OdpowiedzUsuń
  5. dziś też mam żółte pazurki :) tyle że żywszy kolorek,ale Twój też podoba mi się i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny kolor, idealny na upały, słoneczko na pazurkach :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio też polowałam na żółty kolor i kupiłam buteleczkę z KIKO ;) Wydaje mi się że na zdjęciach lakier z Delii nie wygląda na "gładki" :/ może to tylko moje wrażenie...

    OdpowiedzUsuń