piątek, 19 czerwca 2015

KOBO Professional Colour Trends - 54 Desert Route

 Wywiadówka:

KOBO Professional
Colour Trends

odcień: 54 Desert Route 
gdzie kupić? :  Drogerie Natura
ile kosztuje? :  9,99zł
pojemność: 7,5ml
wykończenie: metaliczne
krycie: 3 warstwy
plusy: + szybko schnie
             + płaski, dobrze ścięty pędzelek                     
              + cena adekwatna do pojemności
              + przyjemna, kremowa konsystencja
              + dobre krycie 
              + nie barwi skórek
minusy: - - - - 

Desert Route to piaskowy odcień w metaliczno-shimmerowym wydaniu. Po odkręceniu lakieru, na pędzelku osadza nam lekka mgiełka i szczerze powiedziawszy nie dawałam mu szans. Myślałam, że całkowite krycie będzie niemożliwe ponieważ bazując na swoim doświadczeniu wiedziałam, że to dobrze nie wróży. Desert Route jednak mnie zaskoczył, pełne krycie osiągnęłam po trzech warstwach i przy całkiem krótkim czasie schnięcia. Na paznokciach wygląda subtelnie i delikatnie, ale myślę, że równie świetnie sprawdzi się jako mgiełka na jakiś kremowy lakier. Koniec końców, uważam, że to całkiem przyjemny lakier, ale nie jest bezproblemowy... :)












Pozdrawiam
Mavia

4 komentarze: