sobota, 2 sierpnia 2014

P2 Sand Style 130 joyful

Wywiadówka:

P2
Sand Style

odcień130 joyful
gdzie kupić? : drogerie DM (brak w PL)
ile kosztuje? : 1,95 euro
pojemność: 10ml
wykończenie: piaskowe
krycie: 1/2 warstwy
plusy: + świetne krycie              
                +wygodny, szeroki pędzelek
                +duża pojemność      
                + łatwe zmywanie
minusy: - niedostępny w Polsce

P2 jak dotąd podziwiałam jedynie w internecie. Gdy wiedziałam już, że będę w lipcu w Berlinie, wiedziałam, że muszę przyjrzeć się bliżej lakierom tej marki. Nie kupiłam zbyt wiele, bo dwa lakiery P2. Jeden z nich właśnie chciałabym Wam dzisiaj przedstawić. Joyful to krótko mówiąc koral z drobnym, srebrnym shimmerem. Na paznokciach prezentuje się dużo lepiej niż w butelce. Do pełnego krycia potrzebowałam dwie cienkie warstwy, schnie bardzo szybko, a faktura jest chropowata, a drobinki imitujące piasek są bardzo drobne. Joyful totalnie mnie zauroczył, jest wakacyjny i soczysty, taki jak lubię. Lakiery te, nie są drogie, kosztują niecałe 2 euro (ok. 8zł) i gdy w przyszłości będę w DM to na pewno wpadnie mi kilka lakierów do koszyka. 

  




  



Pozdrawiam:*
Mavia

11 komentarzy:

  1. Ubolewam strasznie, że DM nie ma w Polsce.... lakier bardzo fajny. Ma świetny kolor i ładnie się faktura zrobiła.

    OdpowiedzUsuń
  2. jaki piękny kolor! ;) Szkoda, że nie można go dostać w Polsce :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ehh cudo, szkoda że nie ma ich w pl.....

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny jest! bardzo lubię piasko z p2 :D

    OdpowiedzUsuń
  6. podobny piasek mam z Catrice z ubiegłorocznej jesieni, bardzo nietypowy, ale fajny kolor :)

    OdpowiedzUsuń