sobota, 30 sierpnia 2014

Mollon PRO Fall Trends 2014 - zapowiedź



Ostatnio mam mało czasu by pokazywać Wam nowości, ale dzisiaj przyszedł czas, na bardzo ciekawą, jesienną kolekcję. Mollon PRO przygotowało na tą szarą porę roku 6 wyjątkowych kolorów lakierów do paznokci. Kolory są bardzo nasycone, mocne i bardzo jesienne. Oczywiście, w najbliższym czasie pojawią się szczegółowe recenzje. Tymczasem, zapraszam Was na zdjęcia kolekcji Fall Trends 2014




Blue Beryl - atramentowy odcień niebieskości z nutą fioletu, krem

Pink Quartz - soczysta fuksja, krem

Platinum - stalowa szarość

Purple Amethyst - zgaszony, ciemny fiolet, z nutą brązu, krem

Beige Amber - lekki nude, krem

Anyx - czekoladowy brąz ze złotym, subtelnym shimmerem







 Ciekawe jest także to, że nazwy jakie zostały nadane lakierom z jesiennej kolekcji to nazwy minerałów, kamieni, metali szlachetnych, które wykorzystywane są do tworzenia biżuterii. Pomysł ciekawy i jak najbardziej odpowiadający kolorom lakierów.




Co sądzicie o jesiennej kolekcji Mollon PRO? 

Pozdrawiam
Mavia

11 komentarzy:

  1. Fiolet wygląda zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Purple Amethyst spodobał mi się najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi podobają się wszytskie kolorki!!!! ja mam tylko 3 piaski tej firmy kupione na blogowej wyprzedaży (czerwony 3 dzień na pazurkach i daje radę co w moim przypadku to bardzo dużo) i bardzo je lubie mam chęć wypróbować też tradycyjne lakiery tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  4. cudne są te kolory, czekam na zbliżenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooo podobają mi sie! I to bardzo !

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa zapowiedź ;) Czekam na recenzje

    OdpowiedzUsuń