piątek, 11 lipca 2014

Rimmel Salon PRO with Lycra 713 Britpop

  Wywiadówka:


Rimmel
Salon PRO with Lycra

odcień713 Britpop
gdzie kupić? : Rossmann, Natura, Superpharm, hipermarkety
ile kosztuje? : 15 - 20zł
pojemność: 12ml
wykończenie: kremowe
krycie: 2 warstwy
plusy: + świetne krycie              
                +wygodny, szeroki pędzelek
                +duża pojemność      
                + łatwo dostępny
minusy: - barwi skórki


Nie byłam do końca przekonana do tego, by pokazywać Wam ten lakier. Kolor na zdjęciach NIE WYSZEDŁ taki jak jest w rzeczywistości. Niestety, mimo wielkich starań nie udało mi się dobrze uchwycić koloru, a jedynie drobne podobieństwo. Od razu uprzedzam komentarze osób, które posiadają ten lakier;). Nie chciałam przerabiać koloru w programie, jakoś nie przepadam za tego typu zabiegami. Britpop w rzeczywistości jest z nutą zieleni, nie jest czystą niebieskością jaka wyszła na zdjęciu. To kolor trochę modry, taki bagienny i nie będę oryginalna - brytyjski. Na paznokciach wygląda zjawiskowo, uwielbiam takie kolory na paznokciach. Do pełnego krycia potrzebowałam dwóch, cienkich warstw, które schną w krótkim czasie. Niestety dość dużym minusem jest barwienie skórek i płytki paznokcia. Niebieskie i zielone odcienie mają to do siebie, że często zdarza im się taka wada. Moim złotym sposobem na taką nieprzyjemność jest szczoteczka do paznokci + pasta do zębów. Zawsze działa ;). 

P.S. Gdy malowałam paznokcie Britpop, to na zewnątrz była bardzo wysoka temperatura - stąd bąbelki.


  






Pozdrawiam:*
Mavia

12 komentarzy:

  1. Cudowny kolor;) Nie miałam jeszcze lakierów z tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda, że nie widać tych nut zieleni, ale i tak fajnie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też go nie umiem uchwycić na zdjęciach :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem ładny, lubię tą serię lakierów :]
    Muszę wypróbować ten patent na zabarwione skórki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. kolor super, ale chyba trochę zbąblował...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio go kupiłam na niezłej promocji i... już widzę, że nie żałuję :P

    OdpowiedzUsuń
  7. ja niebieskie kolory zostawiam na zimę, wtedy chyba się na niego pokuszę : p

    OdpowiedzUsuń
  8. mam ten kolor, jest śliczny ale mi strasznie przebarwił płytkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tak samo... pod tym względem jest straszny :/ A poza tym bardzo fajny ;) tylko średnio jest mieć po zmyciu smerfowe paznokcie :/

      Usuń