środa, 28 grudnia 2011

Golden Rose Paris 127 + Simple Beauty 169

Wywiadówka:
Golden Rose Paris
odcień: 127
gdzie kupić? : internet, drogerie prywatne, sklepy firmowe GR
ile kosztuje? : 5-7zł
pojemność: 11ml
wykończenie: kremowy z drobnym shimmerem
krycie: 2 warstwy
plusy+ urocza buteleczka
                + łagodny, niedrażniący zapach
                + wygodna buteleczka i pędzelek 
                + tani w stosunku do jakości  
minusy: -  za długo schnie
 Bardzo lubię nosić fiolety na paznokciach. Kolor jest trochę mało fioletowy, ma więcej w sobie różu, jest bardzo dziwnym odcieniem. Ja lubię takie dziwactwa i bardzo przypadł mi do gustu, fajnie się rozprowadza, ładnie kryje. Nie mam do niego zastrzeżeń absolutnie:). Lakier ma delikatny srebrny shimmer, którego nie widać na paznokciu. Nałożyłam na niego brokat z Simply Beauty (nr 169) i dosyć fajnie to wyglądało.:) Brokat sprawdza się fajnie, jest niedrogi, dałam za niego coś koło 4zł. Ma dużą pojemność bo aż 11ml i dosyć gęsto rozmieszczony brokat. Zawiera on bardzo drobny glitter w kolorze fuksji, być może bardziej fioletu oraz większe drobinki w kształcie kwadratów w tym samym kolorze oraz niewiele jest w kolorze błękitnym.















14 komentarzy:

  1. mam ten lakier, jest świetny !

    OdpowiedzUsuń
  2. mam lakier z tej serii i schnie długo, a moze raczej w ogole nie schnie;/
    chociaz mialam kawę z mlekiem i byl baaardzo fajny!

    OdpowiedzUsuń
  3. mam całkiem podobny kolorek z Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie lakiery GR :) Fajnie wygląda z brokatem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor ładny jednak nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie prezentuje się z brokatem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładny kolor. ostatnio zakochałam się we fioletach i niebieskościach :))

    OdpowiedzUsuń
  8. a mnie się bez brokatu bardziej podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba wersja z glitterem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo ja głupia! Dlaczego ja nie kupiłam tego lakieru jak byłam w GoldenRose. A już go miałam w ręce, ale odłożyłam. Ahh a taki piękny..

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajny odcień, ja akurat czekam na moje lakierki z golden rose. Zamówiłam przez allegro i mam nadzieję, że nie będę żałować :)

    OdpowiedzUsuń