piątek, 25 listopada 2011

Współpraca z marką Hean :) + lakiery Vampire's love

Dziś krótko, chciałabym się Wam pochwalić kolejną już współpracą zawartą z marką Hean. Dziś przyszła do mnie paczuszka, cała i zdrowa :). A w niej... cztery lakiery z najnowszej zimowej kolekcji oraz odżywka z jedwabiem. Wszystko bardzo mi się podoba, na jednym z lakierów zabrakło nalepki jednak nie jest to aż tak duży ubytek;)). Bardzo się cieszę i nie mogę się doczekać testów :). A Wam co najbardziej się podoba??
Więcej kolorów z tej kolekcji możecie zobaczyć na blogu Hean pod tym adresem: 

 Od około tygodnia w Polsce dostępna jest już limitka Essence: Vampire's Love. Niezwykle udana, przepiękna i całkiem przypadkowo wprowadzona do Natur w dzień premiery "Przed świtem" ;))). Miałam bardzo ochotę na rozświetlacz, jednak nie zastałam go już więc chwyciłam dwa lakiery. Reszta również mi się podobała jednak ograniczam zakupy lakierowe. A Wam jak się podoba ta limitka? Kupiłyście coś?
 

17 komentarzy:

  1. śliczne kolorki :)

    zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne kolorki dostałas:) A rozświetlacza wampirzego nie masz co żałowac, jest fajny ale można bez niego życ (i miec inny lepszy:D).

    Fajne te Opiki mimo to i tak drogie:/ Tzn te przecenione mają tanio ale mnie najbardziej kręcą te z mupetowej kolekcji a te juz kosztują:/ Jakbym cos znalazla ciekawego to dam znac:)

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem ciekawa tych lakierów hean :D

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne są ale najladniejszt ten róż ;D czekam na recenzje ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na lakiery Hean- szczególnie mam nadzieję, że szybko skrobiesz o kobaltowym.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę współpracy. Jetem ciekawa tego fioletu i granatu z Hean.

    OdpowiedzUsuń
  7. Limitka z Essence jest poza moim zasiegiem :( ale na lakiery Hean mam ochote, szczegolnie na ten kobaltowy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podobają lakiery z hean :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Polowałam na tę kolekcję ale jak dziś dotarłam do natury to wszystko było już wymiecione :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne lakiery.

    PS: Konkurs u mnie ;) Zapraszam ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję współpracy, co do limitki do w pierwszej kolejności chciałabym kupić- The Dawn Is Broken.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie ta limitka jakoś nie zachwyca. Fajny pomysł i tyle ;) Lakiery od hean super!

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne lakiery od hean, ja nie skusiłam się na nic z tej limitki i nawet na nic nie mam ochoty mój portfel jest z tego powodu przeszczęśliwy :) za to nie mogę się doczekać nowej limitki z cartrice ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Limitka jest świetna. Sama mam też niebieski lakier. Bardzo mi się podoba. Zapraszam do siebie. Początki :)

    OdpowiedzUsuń