poniedziałek, 6 lutego 2017

ORLY SUNSET STRIP - Celebrity Spotting

  Wywiadówka: 

ORLY
SUNSET STRIP

odcień  CELEBRITY SPOTTING 
gdzie kupić? : orlybeauty.pl
ile kosztuje? :  39 
pojemność: 18ml
wykończenie: perłowy shimmer
krycie: 2 warstwy
plusy: + bezproblemowa aplikacja    
+ nakrętka GRIPPER CAP™   
+ niedrażniący zapach
              + szybko schnie
              + łatwe zmywanie                                                                          
                                                                             minusy: - - - - 

W ostatnim czasie ponownie zaczęłam doceniać klasyczne, tzw. zwykłe lakiery. Przez ostatnie 2 lata, a na pewno nieprzerwanie dobry rok nosiłam hybrydy. Styczeń był miesiącem gdzie nadrobiłam zaległości lakierowe i ponownie sięgnęłam po klasyczne emalie. Jednym z moich ulubieńców był Celebrity Spotting. Słabość do fioletów mam od czasów liceum, gdzie wtedy ten kolor był bardzo modny. Tutaj oprócz fioletu, który stanowi bazę, mamy mnóstwo drobinek, shimmeru, wydaje mi się też, że są to flakesy o nieregularnych kształtach. Drobinki są fantastyczne, nie sposób zliczyć ile kolorów możemy w nich dostrzec. Mamy złoto, czerwień, miedź, róż... Jeżeli chodzi o kwestie techniczne: aplikacja jest genialna, pędzelek świetnie wyprofilowany, a czas schnięcia mega krótki. Ja jestem na tak, a Wy?









Pozdrawiam
Mavia

1 komentarz:

  1. Kolor faktycznie śliczny. Szkoda tylko, że cena nie jest ciut niższa :/

    OdpowiedzUsuń