środa, 22 lutego 2017

Indigo Nails gel polish - Espresso [lakier hybrydowy]

Wywiadówka: 

Indigo Nails
gel polish

odcień Espresso 
gdzie kupić? : indigo-nails.com
ile kosztuje? :  29 
pojemność: 5 ml
wykończenie: bez drobinek
krycie: 2 warstwy
plusy: + trwałość  
             + dobra pigmentacja
             + niedrażniący zapach
             + samopoziomująca formuła
             + dobrze wyprofilowany pędzelek       
             + przyjemna i bezproblemowa aplikacja
             + estetyczne i eleganckie opakowanie                                                         
                                                                             minusy: - - - -

Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją kolejnego lakieru hybrydowego z firmy Indigo Nails. Bardzo ciemny i jednocześnie głęboki brąz, o którym dziś chciałabym Wam nieco opowiedzieć to Espresso. Po raz kolejny wielki ukłon w stronę Indigo Nails - kolor jest idealnie odwzorowany i wygląda tak jak prawdziwa kawa Espresso - gorzka lecz niesamowicie aromatyczna. Espresso mogę również przyrównać do czekolady deserowej ze względu na głębię i bezdrobinkowość, a przy tym kolor jest jednolity. Do pełnego krycia potrzebowałam dwóch średniej grubości warstw, które wystarczyły do idealnego manicure. Oczywiście do wykonania manicure użyłam również bazy (u mnie Protein Base) oraz topu nawierzchniowego (u mnie Dry Top). Całość prezentowała się niezwykle elegancko, uwielbiam ciemne kolory na paznokciach, ale niekoniecznie jestem miłośniczką brązów. Tutaj całkowicie zmieniłam zdanie, a właściwie zrobiłam wyjątek bo Espresso to kolor, którego nie można nie pokochać. Uwodzi, momentami wygląda na czerń, ale nadal jest brązem, który świetnie i wręcz luksusowo prezentuje się na paznokciach. Espresso występuje w dwóch wersjach jeżeli chodzi o pojemność: 5ml tak zwane Mini oraz klasycznej - 10ml.










Pozdrawiam
Mavia

4 komentarze: