piątek, 8 lipca 2016

YANKEE CANDLE - PINEAPPLE CILANTRO

  YANKEE CANDLE
PINEAPPLE CILANTRO 

Wosk z owocowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: ananas, kolendra.

Cena: 8 zł
Gdzie kupić?: Np. TUTAJ-Goodies, stacjonarnie - Miodowa 33 [KRK]
Masa: 22 g




Pineapple Cilantro to nic innego jak słodki i świeży ananas zamknięty w perfumowanej otoczce. Natomiast ile jest w tym wosku ananasa, a ile dodatków - opowiem już za chwilę. Co prawda sama etykietka jak i kolor niesamowicie zachęcają, niestety to jest wosk, z którym się nie polubiłam. Spodziewałam się, że zapach będzie intensywny, kwaśny a jednocześnie słodki i oczami wyobraźni ujrzę tropiki. Niestety woń po roztopieniu jest mdła i ananas gdzieś ginie pośród różnych perfumopodobnych nut. Paliłam go wyjątkowo krótko, ograniczyłam się do kilku godzin, a następnego dnia poszedł w ruch kolejny zapach. Szkoda, dam mu jeszcze szansę, ale z pewnością nie będzie to mój ulubieniec.





Pozdrawiam
Mavia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz