środa, 27 lipca 2016

Nowości Drogerii Natura!

Cześć! Przychodzę do Was dzisiaj z krótką zapowiedzią nowości jakie w najbliższym czasie pojawią się w Drogeriach Natura. Zapowiada się kolorowo ale i... pielęgnacyjnie! :)

My Secret rozpieszcza nas kolekcją pudrów: matujący MY SECRET FACE MATT POWDER oraz brązujący MY SECRET FACE’N’BODY BRONZING POWDER. Dodatkowo znajdzie się coś dla miłośniczek konturowania twarzy ale i strobingu :). Oczywiście lato bez nowych lakierów My Secret byłoby niemożliwe, dlatego i tym razem pojawi się kilka nowych, wakacyjnych odcieni!









 Jeśli chodzi o pielęgnację, Drogerie Natura wprowadzają serię przeznaczoną do pielęgnacji stóp - Natura Care. Kolekcja jest o tyle ciekawa, że każdy z różnymi potrzebami znajdzie coś dla siebie, osobiście nie mogę się doczekać :).


Co sądzicie o nowościach? 
Skusiło Was coś? :)

Pozdrawiam
Mavia

4 komentarze:

  1. Może skuszę się na bronzer? Kończy mi się mój z paletki Wibo i zastanawiam się nad jakimś nowym.

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Pielęgnacja do stóp to mnie ciekawi;)

    OdpowiedzUsuń
  3. hmmm, ja jakoś ostatnio nie szaleję aż tak za kolorówką, więc pewnie się powstrzymam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na 100% kupię produkty do konturowania ;)

    OdpowiedzUsuń