czwartek, 22 stycznia 2015

Revlon Parfumerie - Wild Violets

 Wywiadówka: 

Revlon
 Parfumerie

odcień:Wild Violets
gdzie kupić? : Rossmann, SuperPharm, Douglas i in.
ile kosztuje? :  około 20 zł 
pojemność: 11,7ml
wykończenie: shimmer
krycie: 2 warstwy
plusy:    + owocowy zapach
               + przyjemna aplikacja
               + cienki pędzelek
               + duża pojemność
minusy: - niezbyt wygodna zakrętka

Wild Violets to bardzo ciemny, mroczny fiolet z odrobiną shimmeru W butelce to własnie ten shimmer mnie zachwycił i to dzięki niemu kupiłam ten lakier. Postanowiłam go użyć dopiero niedawno, spodziewałam się efektu, który powali mnie na kolana. Jak było w rzeczywistości? Na paznokciach shimmer zanikł, pozostał ciemny, głęboki fiolet. Niestety trochę mnie zawiódł... Do pełnego krycia potrzebowałam dwóch warstw, ładnie pokrył płytkę i dość szybko wyschnął. Zapach jaki unosił się podczas wysychania to zapach ciężkich perfum. Lakier koniec końców, rozczarował mnie i gdybym wiedziała jak się będzie zachowywał to na pewno bym go nie kupiła ponieważ posiadam wiele głębokich fioletów w swojej kolekcji. 














Pozdrawiam
Mavia

6 komentarzy: