poniedziałek, 12 stycznia 2015

MIYO mini drops No 62 Brilliant Lime

  Wywiadówka:


                   Pierre René 

                         MIYO 

  mini drops

odcieńNo 62 Brilliant Lime
gdzie kupić? :  Drogerie Jaśmin, niewielkie prywatne drogerie, SuperPharm
ile kosztuje? :  5/6zł
pojemność: 8ml
wykończenie: kremowe
krycie: 3/4 warstwy
plusy: + pozostawia ładny połysk
              + wygodny i dobrze ścięty pędzelek
              + rzadka ale zwarta konsystencja         
              + bezproblemowa aplikacja        
minusy: - kiepskie krycie
                - długo schnie

Brilliant Lime to wspaniały odcień, który wprost sam wpakował mi się do koszyka. Ciekawy limonkowy odcień, ze srebrnym shimmerem, który momentami wygląda jak glassflecked'owe drobinki. Lakier długo czekał na swoje użycie, ale w końcu się za niego zabrałam. Niestety, już na samym początku mnie rozczarował. Całkowite krycie Brilliant Lime osiąga dopiero po... 4 cienkich warstwach! Dla mnie to był szok i niestety zdecydowanie mnie do siebie zniechęcił. Czas schnięcia był uzależniony od ilości warstw i miałam wrażenie, że nigdy nie wyschnął. Mimo uroczego koloru, jestem na nie. 









Pozdrawiam
Mavia

8 komentarzy:

  1. śliczny, szkoda, że tak słabo kryje :/

    OdpowiedzUsuń
  2. mam podobny kolor i kryje po 3-4 razach :( fajnie by z jakimś ciemnym kolorem wyglądał

    OdpowiedzUsuń
  3. u Ciebie ładnie wygląda, ale sama bym takiego nie użyła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny, orzeźwiający kolor, tylko szkoda, że tak słabo z kryciem :(

    OdpowiedzUsuń
  5. W sumie to jest ładny i soczysty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj chyba bym umarła z takim z nerwów !

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba taki kolor wymaga większych nakładów warstw, bo mam niemalże identyczny odpowiednik z Avonu - Lime Crime, i też trzeba min 3 warstwy, by osiągnąć należyte krycie...

    OdpowiedzUsuń