czwartek, 25 grudnia 2014

Wibo WOW Glamour Satin #2

 Wywiadówka: 

Wibo 
WOW Glamour Satin

odcień: 2 
gdzie kupić? : Rossmann
ile kosztuje? : ok. 7zł
pojemność: 8,5ml
wykończenie: satynowe
krycie: warstwy
plusy:    + niedrogi         
                + przyjemna aplikacja
                + dostępność
+ półmatowy efekt
minusy: - szybko się ściera

Ten kolor zaintrygował mnie już od samego początku. Głęboki turkus z nutą zieleni, morski (modry?) kolor, nieco mroczny. Odcień jest naprawdę wyjątkowy, w buteleczce sprawia wrażenie duochromowego, natomiast na paznokciach efekt zanika i kolor jest jednoznaczny. Lakier rozprowadza się przyjemnie i bezproblemowo, pędzelek jest dobrze skrojony, średniej grubości i szerokości. Do pełnego krycie potrzebowałam dwóch warstw, obyło się bez prześwitów i niemiłych niespodzianek. Wysycha tak jak na zdjęciach - do półmatu/satyny. Po dniu noszenia matowy efekt ściera się i lakier bardziej przypomina błyszczący. Polubiłam ten lakier i na pewno nie raz do niego jeszcze wrócę.













Pozdrawiam
Mavia

5 komentarzy:

  1. mam go i lubię ;) w wersji błyszczącej też wygląda bardzo fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba! :) Na pewno się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wygląda ten kolor w takim wykończeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nabyłam dziś fiolecik z tej satynowej kolekcji i nad tym też się wachałam

    OdpowiedzUsuń