piątek, 26 grudnia 2014

My Secret 202 Snow White [Nail Polish] & 233 Sparks Of The Night Sky [Nail Art]

 Wywiadówka:

My Secret
Nail Polish

odcień: 202 Snow White
gdzie kupić? :  Drogerie Natura
ile kosztuje? :  6,99zł
pojemność: 10ml
wykończenie: kremowe
krycie: 2 warstwy
plusy:  +szybko schnie
              + standardowy, dobrze ścięty pędzelek      
              + cena 
              + dostępność             
              + ładny połysk
              + znajduje się w stałej ofercie

minusy: - - - - 

Biały lakier w moim przypadku jest niezbędny, często sięgam po ten kolor, stanowi dla mnie bazę pod naklejki wodne czy inne zdobienia. Na pewno te z Was, które kiedykolwiek poszukiwały idealnej bieli, wiedzą jakie to trudne by taką odnaleźć. Snow White to czysta biel, nie ma niebieskich tonów, prezentuje się efektownie nawet solo. Na pewno ciekawią Was właściwości :). Do pełnego krycia niezbędne są dwie warstwy. Nie będę przed Wami kryć, że miejscami potrzebna jest trzecia. Uważam jednak, że Snow White ma naprawdę przyzwoitą pigmentację i jeżeli chcemy użyć bieli jako baza to spokojnie dwie wystarczą. Schnie w przeciętnym tempie, pozostawia ładny połysk i nie zauważyłam by lakier posiadał wady. 












Mam Wam do pokazania jeszcze dużo świąteczno-karnawałowych lakierów, dlatego musicie mi wybaczyć, że pokazuję Wam baaardzo dużo zdjęć :). Na biel Snow White postanowiłam nałożyć jeden z najnowszych brokatów My Secret. Kolekcja jest cudna, nie tak dawno pokazywałam Wam zapowiedzi tej edycji limitowanej. Sparks Of The Night Sky to srebrny i czarny glitter zatopiony w bezbarwnej bazie. Drobinki są o nieregularnych kształtach, płaskie i o różnych wielkościach. Na poniższych zdjęciach widoczna jest jedna warstwa brokatu, jak widzicie jest jego dość sporo. Zakochałam się w tym duecie, a naklejka wodna na serdecznym stanowi miłe dopełnienie. Glitter nie sprawia problemów przy zmywaniu, całkiem łatwo schodzi z płytki za pomocą zwykłego zmywacza (ja aktualnie używam zielonej Isany). 














Pozdrawiam
Mavia

7 komentarzy:

  1. Śliczna czysta biel, której od dłuższego czasu poszukuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten topper wygląda obłędnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam białe paznokcie.. jak dla mnie są ponadczasowe :) a topper prezentuje się świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Z topem wygląda zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z topem wygląda fajnie, chociaż nawet solo wygląda dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna biel, ja cały czas szukam ideału

    OdpowiedzUsuń