czwartek, 12 stycznia 2012

Essie A French Affair Collection - French Affair

Wywiadówka:
Essie A French Affair Collection (Spring 2011)
odcień: French Affair
gdzie kupić? : głównie internet jeśli chodzi o Polskę oraz Douglas
ile kosztuje? : do 50zł(na Paatal.pl - 11,99zł)
pojemność: 13,5ml
wykończenie: kremowe
krycie: 2 warstwy
plusy:   + przyjemna aplikacja
                 + fajny, wąski pędzelek
                + szybkie schnięcie
                + ekstra połysk
                + duża pojemność
  minusy: - Polska cena przeraża ;/

To mój pierwszy lakier Essie, z którym mam do czynienia i również pierwszy lakier z tej wyższej półki. Zawsze myślałam, że nie ma żadnej różnicy między tymi "zwykłymi" a tymi pro. French Affair  to klasyczny pastelowy róż, długo takiego szukałam. Jest idealny, świetnie się trzyma, trochę smuży przy malowaniu ale po położeniu drugiej warstwy lakier prezentuje się przepięknie. Dłonie wyglądają zdrowo i elegancko, nawet takie blade jak moje:). Co mnie zaskoczyło to połysk jaki zostawia. Paznokcie są tak gładkie i tak ślicznie się błyszczą jakby lakier był jeszcze mokry. Swój egzemplarz kupiłam na paatal.pl za 11,99zł. Lakier przyszedł cały i zdrowy i jestem bardzo pozytywnie zaskoczona. Na odżywce trzymał się kilka dni, nie widziałam zniszczenia jednak zmyłam bo mi się znudził. Pędzelek jest wąski, przypomina mi ten z Inglota. Przyjemna aplikacja, zapach nie jest drażniący, istna bajka:). Jakiś czas temu domówiłam jeszcze dwa odcienie Nice Is Nice oraz Topless & Barefoot. Ten drugi przyszedł do mnie niedokręcony i niestety cała buteleczka była upaprana... Zawiodłam się trochę ponieważ myślałam, że lakiery są nieotwierane a tu naprawdę lakier był niedokręcony i ubytek myślę, że to jest 1/6... Zgłosiłam to firmie, mogłam odesłać lakier na swój koszt potem zostałby mi on zwrócony jednak ja nigdy nic nie przesyłałam, pomyślałam, że za taką cenę to chyba nie jest to warte... Dość narzekania, musiałam się komuś wyżalić bo w sumie to pierwsza taka sytuacja. Ostatecznie lakier zostawiłam, jest w miarę wodnisty, nie wysechł do końca, można nim malować ale gdy następnym razem będę coś zamawiać to przemyśle to 100 razy. 















23 komentarze:

  1. Słodki kolor, ale cena przerażająca

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudoowny kolor! Troche nie fajnie z tą niedokręconą buteleczką :/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny! też takiego szukam :) ale nie w tej cenie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowny odcień!
    faktycznie, szkoda że lakier się wylał :( też byłabym zła

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny jest, też się na niego skusiłam.

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowny kolor, ale cena niezła :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też chciałam go kupić kiedyś ale chyba nie jest mi aż tak bardzo potrzebny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tez ostatnio kupiłam tą kolekcje, choć nie całą bo perlisty topcoat mi sie nie podobał. Jeszcze ich nie używałam, ale sam widok tych buteleczek mnie cieszy ;P
    Paatal ogolnie nie ma dobrej opinii jako sklepu. Sama też dostałam stare kosmetyki przy pierwszym zamówieniu, ale też już darowałam sobie odsyłanie i zamiany :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny:D A z tym niedokręconym to mialas chyba pecha po prostu, naszczęscie (odpukać!) na moje wszelkie różniaste zamówienia przez internet jakieś wpadki to może stanowią 1% :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja dostałam inny lakier, niż ten, który zamawiałam. Przysłany do mnie Essiak w ogóle nie jest w ofercie sklepu, odesłałam go, bo po cholerę mi lakier, który nie dość, że był niedokręcony i się wylał i tak został mi wysłany (nie było śladów w kopercie, tylko na lakierze, to jeszcze jest to odcień, który totalnie mi się nie podobał. To ostatnie moje zakupy na paatalu. Drugie i ostatnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładnie wygląda mimo, że nie jestem fanką róży :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ojj korci mnie żeby skorzystać z tej promocji :) tylko szkoda, że taki mały wybór kolorów

    OdpowiedzUsuń
  13. mam go, ale nie malowałam nim jeszcze paznokci :)
    też zamówiłam kiedyś lakier z paatala [akurat w7] i przyszedł z koszmarnym pędzelkiem.. ale to tylko jeden taki przypadek na kilka:)

    OdpowiedzUsuń
  14. wszędzie go spojrzę widzę Essie z paatal czy jak tam tej stronie.Uważam że z tymi lakierami coś nie tak skoro takie tanie są.A firma się popisała skoro nie dokręcone butelki wysyłają.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie wygląda na Twoich paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
  16. planuję kupić właśnie essie, ten jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo cukierkowo i zupełnie nie w moim stylu, ale u Ciebie ładnie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chyba też go jednak zamowię z tej strony paatal :)

    OdpowiedzUsuń