sobota, 11 czerwca 2011

Purpura z Safari + popękany róż (Golden Rose)

 Rozdanie dla nas przygotowała Sheva :)
 Rozdanie trwa do 30.06!




Quiz Safari
odcień: 25
gdzie kupić? : bazarki, targi, kioski
ile kosztuje? :2,5-5zł
pojemność: 12ml
typ: kremowy
krycie: uwaga! przy jednej warstwie :)
plusy: + niska cena
                + szeroka gama kolorystyczna lakierów Safari
                + modne i dobrze napigmentowane kolory
minusy: -brak
(Lakier nie jest gęsty tak jak poprzednik, czyli potwierdza to, że nie wszystkie lakiery z serii Safari są jednakowej jakości :) )
Kolor lakieru to bordo z nutką fioletu, może taka purpura. Lakier ma wykończenie kremowe, dobrze się rozprowadza i co mnie zdziwiło... potrzebuje tylko jednej warstwy! Nie pozostawia smug, no po prostu aplikacja jest tak bezproblemowa, że na pewno nie raz sięgnę bo ten lakier :). 



Aby nie zostawić go tak samego, postanowiłam go trochę udziwnić. Ta kombinacja nie za bardzo mi wyszła... Wydaje mi się, że te kolory do siebie nie pasują i efekt końcowy nie jest ładny tylko taki dziwny... No ale przejdę do konkretów :) Na purpurę Safari nałożyłam różowy pękacz Golden Rose... Sami zobaczcie jak to wyszło:
Golden Rose Graffiti
odcień: 04
gdzie kupić? : sklepy Golden Rose, niesieciowe drogerie (W Krakowie-"Magdalenka")
ile kosztuje? :11-16zł
pojemność: 12ml
typ: pękający, matowy
krycie: jedna warstwa
plusy: + super efekt pękania
                + niezbyt wysoka cena jak za pękacz dobrej jakości
                + dużo kolorów do wyboru
minusy: - bardzo szybko schnie! 
Już mówiłam o tym w poprzedniej notce, że bardzo szybko zasycha. Trzeba szybko machać pędzelkiem i nie poprawiać dwa razy w tym samym miejscu bo nam się "pociapra". Efekt końcowy niezbyt mi się podoba. Pękacz sam w sobie jest bardzo fajny. Bardzo ładnie pęka, ma ładny kolor jednak źle dobrałam kolory. Obiecuję, że następnym razem się poprawię!! :) Lakier pękający sam w sobie ma wykończenie matowe i trzeba go czymś nabłyszczyć aby dłużej się trzymał no i ładnie się prezentował z lakierem, który jest pod spodem. Jeżeli ktoś woli, może zmatowić całego paznokcia, myślę,że efekt też byłby ciekawy :)




3 komentarze: