poniedziałek, 10 października 2016

ORLY MULHOLLLAND - PARTY IN THE HILLS

Wywiadówka: 

ORLY
MULHOLLLAND

odcień: PARTY IN THE HILLS 
gdzie kupić? : orlybeauty.pl
ile kosztuje? :  39 
pojemność: 18ml
wykończenie: glitter
krycie: 2 warstwy
plusy: + bezproblemowa aplikacja    
+ nakrętka GRIPPER CAP™   
+ niedrażniący zapach
              + szybko schnie
              + łatwe zmywanie                                                                          
                                                                             minusy: - - - - 


 Dzisiaj przychodzę do Was z drugim lakierem z kolekcji Mulholland. Party In The Hills (co za genialna nazwa!!!) to najbardziej wyjątkowe połączenie jakie widziałam w tym roku. Baza lakieru jest bezbarwna, a w niej zatopione są złote i czarne drobinki. Całość tak świetnie się prezentuje, że szkoda było mi go zmywać. Do pełnego krycia potrzebowałam dwóch warstw, trzecią - miejscami. Często z glitterami jest problem przy aplikacji, ponieważ zazwyczaj są gęste a brokatowe drobinki migrują po całych dłoniach. W tym przypadku było inaczej - konsystencja jest w sam raz, bez problemu nabierzemy produkt na pędzelek oraz aplikacja przebiega bez jakichkolwiek problemów. Czas schnięcia jest krótki, ja na koniec dodałam jeszcze warstwę nabłyszczacza by wzmocnić efekt. Byłam zaskoczona trwałością - 5 dni bez żadnego uszczerbku! Wyjątkowy i z klasą - takie odcienie uwielbiam!













Pozdrawiam
Mavia

2 komentarze: