czwartek, 1 września 2016

YANKEE CANDLE OLIVE & THYME [wosk]

YANKEE CANDLE
OLIVE & THYME

Wosk z aromatycznej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o zapachu świeżej mieszanki pomarańczy, cytryn, tymianku oraz liści oliwki doprawionej niewielką ilością uwodzicielskiego piżma.

Cena: 9 zł
Gdzie kupić?: Np. TUTAJ-Goodies, stacjonarnie - Miodowa 33 [KRK]
Masa: 22 g

Olive & Thyme to bardzo specyficzny zapach, szczerze powiedziawszy - spodziewałam się czegoś innego. Kompozycja jest niesamowicie oryginalna - pierwsze skrzypce grają oliwki w postaci oliwy z oliwek w towarzystwie bardzo dużej ilości tymianku. Gdzieś w tle możemy wyczuć cytrusowe nuty, które tak jak wspomniałam - stanowią jedynie tło dla całej kompozycji. Wosk jest ciekawy i o całkiem dużej intensywności. Czy przypadł mi do gustu? Ciężko stwierdzić, nawet go polubiłam ale w małej ilości - przyjemnie gdy mogę go zapalić na pół godziny, a następnie delektować się delikatnym aromatem, który unosi się przez wiele kolejnych godzin.




Pozdrawiam
Mavia

4 komentarze:

  1. Testowałam go, jednak dla mnie jest trochę za ciężki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam woski ale tego nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak cudownie, że sezon na woski się znowu zaczyna! Ale zanim dokupię nowe muszę trochę uszczuplić zapasy ^^

    OdpowiedzUsuń