piątek, 2 października 2015

My Secret WAX MATT - 252 NILE BLUE

Wywiadówka:

My Secret
WAX MATT

odcień: 252 NILE BLUE
gdzie kupić? :  Drogerie Natura
ile kosztuje? :  ok. 7zł
pojemność: 10ml
wykończenie: półmatowe
krycie: 2 warstwy
plusy:+ szybko schnie
             + płaski, dobrze ścięty pędzelek                     
              + cena adekwatna do pojemności
              + łatwe zmywanie
              + interesujące, woskowe wykończenie
              + dostępność
minusy: - brak

WAX MATT to nowa minikolekcja My Secret, która charakteryzuje się woskowym wykończeniem - krótko mówiąc - efekt jest półmatowy. Wykończenie jest ciekawe, ponieważ mat jest na tyle subtelny, że wygląda to naprawdę jak paznokcie oblane woskiem. Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić Nile Blue, czyli głęboki błękit, nieco przybrudzony i zgaszony. O bardzo dobrej pigmentacji - jedna grubsza warstwa wygląda już ładnie, ja dokładam zawsze drugą dla wyrównania płytki, która u mnie nie zawsze jest równa. Schnie szybko, ze względu na wykończenie - widzimy od razu kiedy lakier jest suchy, ponieważ zmienia się charakter połysku. 











Pozdrawiam
Mavia

4 komentarze:

  1. Kompletnie nie mój kolorek, niebieskiego na paznokciach nie znoszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham niebieski na paznokciach, ale jakoś to wykończenie do mnie nie przemawia :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Pokazujesz tyle pięknych lakierów a mi coraz ciężej utrzymać się w postanowieniu, że nie kupię żadnego dopóki nie zużyję kilku buteleczek :)

    OdpowiedzUsuń