piątek, 10 kwietnia 2015

BLUESKY Gel Polish Color - 80510 Fedora

Wywiadówka:

BLUESKY 
Gel Polish Color

odcień: 80510 Fedora
gdzie kupić? :  np. Seol Cosmetics [fb]
ile kosztuje? :  30zł
pojemność: 10ml
wykończenie: kremowe
krycie: 2 warstwy [+ baza + top]
plusy: + lakier hybrydowy
            + płaski, dobrze ścięty pędzelek                     
              + cena adekwatna do pojemności
              + przyjemna, kremowa konsystencja
              + dobre krycie 
              + utrzymuje się długo na paznokciach
              + nie odpryskuje i nie odchodzi od płytki
              + błyszczy aż do ściągnięcia 

minusy: - - - - 


 Fedora to odcień, który zaintrygował mnie najbardziej z całej dziesiątki. Na pierwszy rzut oka - czerń. Natomiast przy bliższym przyjrzeniu zyskuje tajemniczą głębię i finalnie odcień Fedory to coś pomiędzy bordo a brązem. Nie każdy to potrafi dojrzeć, ale pytając kilka osób, trafiało, że jest to właśnie coś innego niż czerń :). Kolor jest idealny i niepowtarzalny, bardzo oryginalny i jest świetną alternatywą dla osób lubujących się w czerni. Jeżeli chodzi o kwestie techniczne to muszę przyznać, że nie miałam problemów z nakładaniem lakierożelu, konsystencja jest nieco gęstsza niż u tradycyjnych lakierów ale bardzo łatwo ją okiełznać. Do pełnego krycia potrzebowałam dwóch, cienkich warstw i na koniec tym razem postawiłam na połysk. Całość trzymałam nieco ponad tydzień i zmyłam by nałożyć nowy kolor. W lakiery Bluesky możecie zaopatrzyć się na przykład u Seol Cosmetics :). 





















Pozdrawiam
Mavia

7 komentarzy: