niedziela, 8 maja 2016

YANKEE CANDLE WEDDING DAY [wosk]

 YANKEE CANDLE
WEDDING DAY

Wosk z kwiatowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: mieszanka kwiatowa, mieszanka owocowa.

Cena: 8 zł
Gdzie kupić?: Np. TUTAJ-Goodies, stacjonarnie - Miodowa 33 [KRK]
Masa: 22 g


Co prawda ślub jeszcze przede mną, lecz nie mogłam się oprzeć by nie skusić się n wosk Wedding Day. Może zacznę od koloru wosku - klasyczna biel, zawsze elegancka i odwiecznie kojarząca się z wielkimi uroczystościami. Dodatkowo białe róże na etykiecie w towarzystwie perełek i innych ozdób... Już wiedziałam, że to będzie coś fantastycznego! Po rozpaleniu fragmentu wosku w kominku, po kilku minutach, pomieszczenie wypełnia otulająca, kwiatowa kompozycja. Moje pierwsze wrażenie było trochę mylne - czułam mydlany, trochę proszkowy zapach, ale gdy tylko postanowiłam mu się dłużej przyjrzeć - dostrzegłam świeżo ścięte kwiaty, wśród z nich oczywiście róże, trochę "podrasowane" w kwiaciarni ;). Piękny zapach, na pewno będę do niego wracać.





Pozdrawiam
Mavia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz