czwartek, 3 września 2015

My Secret Dress Up Your Lips - prezentacja kolorów 206-210



Wywiadówka:  


My Secret
Dress Up Your Lips

odcień: 206, 207, 208, 209, 210
gdzie kupić? : Drogerie Natura
ile kosztuje? : 9,99zł
pojemność: 7ml





Cześć! Od pewnego czasu w Drogeriach Natura dostępne są nowe błyszczyki do ust - My Secret z serii Dress Up Your Lips. Mają w sobie mnóstwo dobroczynnych składników, które świetnie wpływają na nasze usta, między innymi olej ze słodkich migdałów czy masło kakaowe. Dzięki tym składnikom, błyszczyki mają świetny, słodkawy zapach. Cała kolekcja zawiera 10 odcieni, gdzie pierwsze pięć reprezentuje róż w każdym odcieniu, natomiast pozostałe pięć to istny miks pomarańczu i fioletu. Recenzję postanowiłam podzielić na pół - bo jak mnie już trochę znacie - przygotowałam mnóstwo zdjęć i w całości nie byłoby to do przetrawienia ;). Wszystkie te błyszczyki charakteryzuje lekka formuła o świeżym i słodkim zapachu. Błyszczyki są z reguły dość nietrwałe - tym razem jest podobnie, bo błyszczyk powoli znika z ust, ale jedna, cienka warstwa produktu potrafi się utrzymać kilka godzin. Oczywiście nie są one mocno kryjące, co mnie osobiście odpowiada bo często stawiam na lekkie błyszczyki, które dają jedynie kolorową mgiełkę. Pędzelek jest niestandardowy, bo nieco wykrzywiony, węższy przy końcu i rozszerzający się do połączenia z uchwytem. 


206 Soft Transparent - jak sama nazwa wskazuje, kolor jest transparentny, najbardziej delikatny z całej dziesiątki. Róż jest w chłodnej tonacji, bardzo przyjemny, lubię nosić go w torebce. Wielkim plusem jest to, że rzeczywiście jest niemal bezbarwny, zostawia różową mgiełkę dzięki czemu mogę pomalować usta bez lusterka! :) 







♥♥♥




207 Natural Pink - ten odcień jest najbardziej zbliżony do koloru nude. Momentami wpada w pudrowy róż, na pewno świetnie będzie się prezentować na opalonych kobietach :). Jest zdecydowanie bardziej kryjący niż poprzedni odcień, daje ciekawy i naturalny efekt na ustach.






♥♥♥





208 Delight - bardzo dziewczęcy, cukierkowy odcień różu. Zbliżony do Soft Transparent, aczkolwiek mocniej napigmentowany oraz w ciepłym odcieniu różu. Przyjemny kolor, bardzo go polubiłam ;)







♥♥♥





209 Cherry - z wisienką ma mało wspólnego, ale uważam, że to udany kolor. Przydymiony róż, z nutą fioletu, świetnie prezentuje się na ustach. Pigmentacja na średnim poziomie, ale już po pierwszej warstwie nadaje lekki kolor. 








♥♥♥

210 Sweet Pink - najbardziej elektryzujący kolor z całej piątki. Mocny róż, nieco przypominający fuksję. Oczywiście różni się od tego co widzimy w buteleczce, a co jest w rzeczywistości na ustach ale mnie ten efekt zauroczył. 





♥♥♥

Cała piątka bez wyjątku przypadła mi do gustu i używam ich regularnie ponieważ odcienie świetnie nadają się na co dzień. Pozostałe odcienie - od 211 do 215 - są zdecydowanie bardziej ekstrawaganckie o czym przekonacie się w najbliższym czasie... :)


Pozdrawiam
Mavia

4 komentarze:

  1. Mam Delight, ale jeszcze go nie używałam, chcę najpierw zużyć błyszczyk z Golden Rose:)

    OdpowiedzUsuń
  2. 209 podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie - poza Sweet Pink do mnie przemawiają :)

    OdpowiedzUsuń